Tuiscint ar an Margaíocht do Bhainisteoirí
Tá sé mar aidhm ag an gcúrsa seo eolas agus tuiscint bhunúsach ar an margaíocht a fhorbairt de réir mar a theastaíonn ó bhainisteoir céadlíne atá ag cleachtadh nó a d'fhéadfadh a bheith ann.

Forbhreathnú

Skills to Advance Initiative
Níl an cúrsa seo ar fáil ach dóibh siúd atá fostaithe faoi láthairagus tá sé maoinithe go hiomlán faoin tionscnamh Scileanna chun Dul Chun Cinn.
Is tionscnamh náisiúnta é Scileanna chun Dul Chun Cinn a sholáthraíonn deiseanna feabhsúcháin agus athscileanna d’fhostaithe i bpoist atá ag athrú agus dóibh siúd atá fostaithe faoi láthair in earnálacha leochaileacha. Tá sé mar aidhm ag Scileanna chun Dul Chun Cinn na scileanna a theastaíonn ó fhostaithe a threalmhú dóibh chun dul chun cinn ina ról reatha nó chun oiriúnú don mhargadh poist atá ag athrú. Ag obair go dlúth le fiontair bheaga agus mheánmhéide, cuidíonn Scileanna chun Dul Chun Cinn le fostóirí riachtanais scileanna a aithint agus infheistíocht a dhéanamh ina lucht saothair trí oideachas agus oiliúint fóirdheonaithe a sholáthar do bhaill foirne.
Léiriú Suime
Níl an cúrsa seo sceidealaithe againn faoi láthair, ach má tá suim agat an cúrsa seo a dhéanamh, líon isteach an fhoirm thíos agus beidh ball dár bhFoireann Earcaíochta i dteagmháil leat chun do chuid riachtanas a phlé. Tabhair faoi deara nach bhfuil an cúrsa seo ach dóibh siúd atá fostaithe faoi láthair.
Institiúid Ceannaireachta & Bainistíochta




Ábhar an Mhodúil
Tuiscint a fháil ar choincheapa bunúsacha margaíochta
Mínigh coincheap an mhargaíochta agus a ábharthacht don eagraíocht
Déan cur síos ar eilimintí an mheascáin mhargaíochta agus tabhair sampla de conas a úsáidtear gach ceann acu i gcomhthéacs na heagraíochta.
Sainaithin príomhghnéithe straitéis mhargaíochta eagraíochta
Tuig an comhthéacs margaíochta
Déan anailís SWOT shimplí eagraíochtúil i gcomhthéacs margaíochta
Ábhar Táscach
Cuid 1:
Sainmhíniú simplí ar mhargaíocht agus a ábharthacht don eagraíocht
An coincheap den Mheascán Margaíochta (táirge, praghas, áit agus cur chun cinn, agus samhail 7P do sheirbhísí) agus a ábharthacht
Cineál agus ról dheighilt an mhargaidh
Achoimre ar phleanáil mhargaidh agus a cuspóir
Modhanna cur chun cinn díolacháin agus fógraíochta
Gníomhaíochtaí caidrimh phoiblí agus custaiméirí
Cuid 2:
Anailís SWOT eagraíochtúil shimplí i gcomhthéacs margaíochta