top of page

Tuiscint ar an Margaíocht do Bhainisteoirí

Tá sé mar aidhm ag an gcúrsa seo eolas agus tuiscint bhunúsach ar an margaíocht a fhorbairt de réir mar a theastaíonn ó bhainisteoir céadlíne atá ag cleachtadh nó a d'fhéadfadh a bheith ann.

Forbhreathnú

Scileanna chun Lógó a Chur Chun Cinn

Skills to Advance Initiative

Níl an cúrsa seo ar fáil ach dóibh siúd atá fostaithe faoi láthairagus tá sé maoinithe go hiomlán faoin tionscnamh Scileanna chun Dul Chun Cinn.

Is tionscnamh náisiúnta é Scileanna chun Dul Chun Cinn a sholáthraíonn deiseanna feabhsúcháin agus athscileanna d’fhostaithe i bpoist atá ag athrú agus dóibh siúd atá fostaithe faoi láthair in earnálacha leochaileacha. Tá sé mar aidhm ag Scileanna chun Dul Chun Cinn na scileanna a theastaíonn ó fhostaithe a threalmhú dóibh chun dul chun cinn ina ról reatha nó chun oiriúnú don mhargadh poist atá ag athrú. Ag obair go dlúth le fiontair bheaga agus mheánmhéide, cuidíonn Scileanna chun Dul Chun Cinn le fostóirí riachtanais scileanna a aithint agus infheistíocht a dhéanamh ina lucht saothair trí oideachas agus oiliúint fóirdheonaithe a sholáthar do bhaill foirne.

Léiriú Suime

Níl an cúrsa seo sceidealaithe againn faoi láthair, ach má tá suim agat an cúrsa seo a dhéanamh, líon isteach an fhoirm thíos agus beidh ball dár bhFoireann Earcaíochta i dteagmháil leat chun do chuid riachtanas a phlé. Tabhair faoi deara nach bhfuil an cúrsa seo ach dóibh siúd atá fostaithe faoi láthair.

Institiúid Ceannaireachta & Bainistíochta

Ábhar an Mhodúil

Tuiscint a fháil ar choincheapa bunúsacha margaíochta

  • Mínigh coincheap an mhargaíochta agus a ábharthacht don eagraíocht

  • Déan cur síos ar eilimintí an mheascáin mhargaíochta agus tabhair sampla de conas a úsáidtear gach ceann acu i gcomhthéacs na heagraíochta.

  • Sainaithin príomhghnéithe straitéis mhargaíochta eagraíochta

Tuig an comhthéacs margaíochta

  • Déan anailís SWOT shimplí eagraíochtúil i gcomhthéacs margaíochta

Ábhar Táscach

Cuid 1:

  • Sainmhíniú simplí ar mhargaíocht agus a ábharthacht don eagraíocht

  • An coincheap den Mheascán Margaíochta (táirge, praghas, áit agus cur chun cinn, agus samhail 7P do sheirbhísí) agus a ábharthacht

  • Cineál agus ról dheighilt an mhargaidh

  • Achoimre ar phleanáil mhargaidh agus a cuspóir

  • Modhanna cur chun cinn díolacháin agus fógraíochta

  • Gníomhaíochtaí caidrimh phoiblí agus custaiméirí

Cuid 2:

  • Anailís SWOT eagraíochtúil shimplí i gcomhthéacs margaíochta

Sraith Clár ILM atá ar fáil ag KWETB

Cúrsaí ILM atá ar Fáil
Lógó Bia Fine OBriens
Lógó Xpert
Lógó Earcaitheoir ar Cíos

Cuideachtaí a Bhain Leas as Oiliúint

Lógó Centric Health
Lógó Cúraim Ocsaigine
bottom of page